The Management of Marketing Potential of Higher Education Institutions by Means of Forming an Endowment
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | I. V. Snisarchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000900814 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Sources of capital for higher education institution's endowment
за авторством: M. V. Rysin, та інші
Опубліковано: (2015) -
Endowment Fund as an Alternative Source of Financing Higher Education
за авторством: Yu. Bilinets
Опубліковано: (2015) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Technical competitions as a form of implementation of stem-education and the identification of children with signs of technical endowments
за авторством: V. Sokolov, та інші
Опубліковано: (2017) -
Developing a Model of the Efficient Management of Reserve Capital of an Endowment Insurance Company in the Ukrainian Market
за авторством: V. O. Kapustian, та інші
Опубліковано: (2017)