The Current Approaches to the Formation of Marketing Tools of Enterprise Management
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | D. V. Raiko, O. I. Podrez, V. O. Cherepanova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001379396 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Formation of Instruments of Management of Industrial Enterprises According to the Theoretical and Functional Approaches
за авторством: D. V. Raiko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Social Responsibility as a Tool for Managing Sustainable Development of an Industrial Enterprise
за авторством: D. V. Raiko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Modeling of Marketing Tools for the Strategic Management of Enterprise
за авторством: I. O. Ziukova, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Global Economy and Its Requirements for Social Responsibility of Enterprises
за авторством: O. I. Podrez, та інші
Опубліковано: (2023) -
Innovation marketing tools in the enterprise management system
за авторством: A. Kovpaka, та інші
Опубліковано: (2021)