Modeling the Demand for Educational Products of Higher Education Institutions in Ukraine
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автор: | O. V. Zhehus |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | The problems of economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000906478 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Analyzing the Demand for Educational Services of Higher Education Institutions in Terms of Individual Specialties
за авторством: A. V. Skrypnyk, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Methodology and Results of Diagnostics of Marketing Activity of Higher Educational Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
Methodical Approach to Assessing the Demand for Higher Education in Ukraine
за авторством: O. R. Kryvytska, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2017) -
Assessing Quality of Both the Higher Education and the Educational-Production Activity of Educational Institutions on the Basis of Accreditation Criteria
за авторством: I. V. Stankevych
Опубліковано: (2016)