The effect of the Ukraine – EU Association Agreement on the consumer market
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | V. K. Olefir |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Economy and forecasting |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000929671 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of the domestic car market in conditions of the association agreement between Ukraine and the EU
за авторством: V. M. Kostrychenko
Опубліковано: (2016) -
Peculiarities of border regions' marketing under the EU-Ukraine Association Agreement
за авторством: O. I. Pasternak
Опубліковано: (2017) -
The policy of development of the domestic market and eu-ukraine association agreement: common and contradicting objectives
за авторством: O. V. Pustovoit
Опубліковано: (2015) -
Ukraine Legal Approximation to the EU Laws in Energy Markets Regulation and Relevant Actions under the Association Agreement with the EU
за авторством: Ya. V. Petrakov
Опубліковано: (2018) -
On some consequences of signing of Association Agreement with EU for metallurgy of Ukraine
за авторством: V. A. Nikiforova
Опубліковано: (2013)