The Modern Marketing Tendencies and Approaches to the Provision of Tourist Services
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | Yu. Razinkova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000934113 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Theoretical Bases of the Development of the Tourist Services Market in the System of the International Market of Services
за авторством: O. O. Skarha, та інші
Опубліковано: (2021) -
Assessment of the modern state and tendencies of development of the service market of Ukraine
за авторством: H. O. Chornous
Опубліковано: (2013) -
Assessment of the modern state and tendencies of development of the service market of Ukraine
за авторством: L. M. Chepurda
Опубліковано: (2013) -
General Tendencies in the Development of the Electronic Payment Services Market and the Problems of Ensuring the Economic Efficiency of Their Provision
за авторством: I. H. Khanin, та інші
Опубліковано: (2022) -
The main foundation of market functioning of tourist services
за авторством: T. V. Momont
Опубліковано: (2009)