The Formation of Portfolio of the Social Responsibility Actions of Enterprise with Attention to Priorities of Stakeholders
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | N. S. Krasnokutska, N. A. Sokol |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000934386 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The role of communication tools of the corporate social responsibility strategy for building effective dialogue with stakeholders
за авторством: I. V. Khovrak
Опубліковано: (2019) -
Influence of Institutional Factors upon the Process of Formation of Social Responsibility of Business in Ukraine
за авторством: N. A. Sokol
Опубліковано: (2014) -
To Attention of Authors
Опубліковано: (2019) -
The Methodical Aspects of Formation of Trusting Relationship between Enterprise and Stakeholders
за авторством: L. V. Bazalieva
Опубліковано: (2017) -
Developing the Export Activity of Enterprise with Attention to Customs Regulation
за авторством: O. M. Kotysh, та інші
Опубліковано: (2018)