Strengthening the Positions of Ukrainian Dairy Producers in Foreign Markets in the Context of Adaptability of Enterprises of the Branch
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | N. V. Vasiutkina, V. L. Derevlov |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000935361 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Formation of the Components of a Marketing Adaptation Mechanism for Enterprise Development
за авторством: V. L. Derevlov
Опубліковано: (2017) -
GROWTH OF COMPETITORY POSITIONS OF DAIRY INDUSTRY ENTERPRISES FOR ENHANCING OF MARKETING POTENTIAL
за авторством: Pavlovska, Liudmyla, та інші
Опубліковано: (2019) -
Growth of competitory positions of dairy industry enterprises for enhancing of marketing potential
за авторством: L. Pavlovska, та інші
Опубліковано: (2019) -
Current trends of dairy market development
за авторством: L. Pavlovska, та інші
Опубліковано: (2021) -
Endogenous determinants of strategic development of food industry enterprises in the context of strengthening their market stability
за авторством: O. Tur
Опубліковано: (2016)