Peculiarities of Branding as an Instrument of Strategizing the Socio-Economic Development of Territories
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | N. M. Lysytsia, N. V. Bielikova, M. V. Martynenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000935385 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Branding as an Element of the Strategy of Social and Economic Development of the City
за авторством: N. V. Bielikova, та інші
Опубліковано: (2017) -
Scientific Aspects of the Regional Development Goal Setting as a Component of Territorial Branding
за авторством: L. V. Hrynevych, та інші
Опубліковано: (2021) -
National Branding as a Factor of the Socio-Economic Development of Ukraine
за авторством: O. A. Melnykova
Опубліковано: (2015) -
The Theoretical Aspects of Studying of the Impact of Economic Reforms on the Socio-Economic Development of the Country
за авторством: N. V. Bielikova
Опубліковано: (2018) -
Socialization and social quality as instruments of the state policy of socio-economic development
за авторством: V. M. Heiets
Опубліковано: (2020)