The Methodology and Results of Diagnostics of Marketing Activity of Higher Educational Institutions in Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | O. V. Zhehus |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000935386 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Modeling the Demand for Educational Products of Higher Education Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2017) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Legislative resolution of the recognition of the results of educational activities of Ukrainian institutions of higher spiritual education
за авторством: V. L. Khromets
Опубліковано: (2018) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019)