Theoretical Aspects of Creating the Image of a Higher Education Institution
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | V. O. Koiuda, M. I. Pasko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000937891 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Transfer created by higher institutions education of technologies for implementation in public practice
за авторством: O. F. Paladchenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Branding as an Instrument for Creating the Attractiveness of Higher Education Institution in Today's Challenges
за авторством: L. M. Yancheva, та інші
Опубліковано: (2020) -
Improving the Website Activity to Strengthen the Image of Higher Education Institution
за авторством: O. O. Taranishyn, та інші
Опубліковано: (2019) -
Modern theoretical and practical aspects of distance learning in institutions of professional pre-higher education
за авторством: Yu. V. Arbuzova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Methodological aspects of teaching economics in higher education institution: international experience
за авторством: S. M. Stupchuk
Опубліковано: (2014)