An Information-Logical Model for Determining Consumer Priorities in Electronic Commerce Based on Clustering and Classifying a Client's Personal and Consumer Profile
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | O. I. Purskyi, O. A. Kharchenko, D. D. Chernyshova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000937893 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The State Regulation and Accounting and Analytical Support of the Development of E-Commerce in the Consumer Sector
за авторством: V. V. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
Modeling of the Transaction Expenses of Consumers in Electronic Trading
за авторством: O. I. Purskyi, та інші
Опубліковано: (2014) -
Determinants of Consumer Behaviour in the COVID-19 Pandemic
за авторством: N. V. Mykytenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
Priorities of Development of Consumer Cooperation Foreign Activity in Ukraine at the Regional Level
за авторством: S. R. Semiv
Опубліковано: (2012) -
Consumer Analysis as a Tool to Improve the Efficiency of Functioning of Consumer Market
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2016)