The Principles of Formation of the Complex of Marketing Communications of Enterprise in the International V2B Market
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | Ya. O. Poliakova, M. V. Nadeina |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000948818 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Marketing Communications as a Component of the Enterprise's Marketing Policy in the International Market
за авторством: L. V. Novikova, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Complex System for Management of Marketing Communications in Enterprises
за авторством: V. V. Stetsenko
Опубліковано: (2015) -
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Marketing Optimization for B2B Market
за авторством: T. V. Kainova
Опубліковано: (2012) -
Essence and Principles of Realisation of Integrated Marketing Communications
за авторством: R. B. Kozhukhivska
Опубліковано: (2013)