Using the Experience of China in Determining the Specialization of Ukraine in the International Market of Educational Services
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | Ja. Khuan, L. Chzhan |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000956515 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and Poland
за авторством: R. Pukala, та інші
Опубліковано: (2018) -
Experience of European markets of educational services development
за авторством: I. P. Chaika
Опубліковано: (2015) -
Use of International Experience in Formation of the System of Internal Marketing at Domestic Companies of the Service Sphere
за авторством: M. P. Sahaidak
Опубліковано: (2013) -
The use of energy security ensuring experience of China in Ukraine
за авторством: A. V. Tokunova
Опубліковано: (2015) -
International Ratings as the Main Characteristics of the International Educational Services Market
за авторством: I. A. Bulkina
Опубліковано: (2020)