Modeling the Process of Optimization of Budget Structure of the Marketing Communications of Investment-Construction Company
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | A. D. Pilko, O. M. Chaban |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000956530 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Methodical Provisions on the Use of Tools for the Integrated Marketing Communications in the Process of Investment
за авторством: Ye. Sihaieva
Опубліковано: (2014) -
QR-technologies in Marketing Communication Activity of Trading Companies
за авторством: T. V. Dubovyk
Опубліковано: (2013) -
The Budget Strategy for the Investment-Innovation Model of Economic Development
за авторством: V. D. Makohon
Опубліковано: (2017) -
Investment Climate and Investment Potential of Region as Objects for Modeling
за авторством: A. D. Pilko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology
за авторством: T. Dubovyk, та інші
Опубліковано: (2015)