Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro Levels
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | I. F. Lisna, I. V. Pivavar, O. O. Ponomarenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000956553 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Structural-functional deformations of the stock market in Ukraine: macro- and micro-measurements
за авторством: Ye. Shyshkov
Опубліковано: (2019) -
Scope of macro marketing related to the development of digital marketing system
за авторством: Yu. V. Robul
Опубліковано: (2020) -
Improving the Micro-Level Financial Planning through Complementary Targeting
за авторством: I. V. Morhachov, та інші
Опубліковано: (2021) -
Evaluating the Efficiency of Wage Labor on the Macro- and Microeconomic Levels
за авторством: M. A. Mashchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Features of Analysis of the Macro Environment of Enterprise in the External Markets
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2017)