The Marketing Communications as a Component of the Enterprise's Marketing Policy in the International Market
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | L. V. Novikova, L. O. Chernyshova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000956554 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Principles of Formation of the Complex of Marketing Communications of Enterprise in the International V2B Market
за авторством: Ya. O. Poliakova, та інші
Опубліковано: (2018) -
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Directions of Application of Marketing Innovations in the Communication Policy of Hotel Enterprises
за авторством: I. M. Budnikevych, та інші
Опубліковано: (2020) -
Marketing communication system of retail enterprises
за авторством: O. I. Laburtseva, та інші
Опубліковано: (2018) -
Innovative tools of marketing research in marketing commodity and communication policy of trade establishments
за авторством: I. M. Budnikevych, та інші
Опубліковано: (2020)