The Social Responsibility of Marketing in the Market of Industrial Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | D. F. Novikov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000956556 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Socially Responsible Marketing in the Management of Quality and Competitiveness of the Machine-Building Products
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2020) -
Imperatives of the Conception of Socially Responsible Marketing of Enterprise
за авторством: O. O. Petrovskyi
Опубліковано: (2024) -
The Social Irresponsibility of Enterprises and their Marketing in the Market for Machine-Building Products and its Impact on Financial Indicators
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2017) -
Managing Corporate Social Responsibility in Foreign Markets
за авторством: T. P. Shevchenko
Опубліковано: (2013) -
Internet-marketing as an element of marketing costs at industrial enterprises
за авторством: Yu. V. Rudenko
Опубліковано: (2018)