Marketing management in the system of cross-border Euroregional cooperation
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | K. V. Hehedosh |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000972517 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Theoretical Prerequisites for the Emergence of Interactive Marketing in the System of Management of Cross-Border Economic Cooperation
за авторством: K. V. Hehedosh
Опубліковано: (2017) -
Impact of euroregional cooperation on the development of cross-border regions of Ukraine
за авторством: Ya. Ya. Kalat
Опубліковано: (2015) -
Economic potential of cross-border cooperation in the cultural sphere of Western Euroregions of Ukraine
за авторством: O. I. Datsko
Опубліковано: (2013) -
Externalities of cross-border cluster systems as a factor contributing to Euroregions' competitiveness
за авторством: S. I. Kovalenko
Опубліковано: (2017) -
Prospects for the development of rural areas in the context of Ukrainian-Romanian cross-border cooperation Euroregion "Upper Prut"
за авторством: S. I. Belei, та інші
Опубліковано: (2015)