Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | Ie. Chebotarov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000976984 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict
за авторством: Chebotarov, Ie.
Опубліковано: (2018) -
The Marketing Approaches to the Formation of the Agro-Food Market
за авторством: H. O. Pchelianska
Опубліковано: (2019) -
Formation of Agro-Food Market Logistics
за авторством: A. S. Navolokina
Опубліковано: (2020) -
Methodical maintenance of marketing research of meat products market of Luhansk region
за авторством: Ye. V. Chebotarov
Опубліковано: (2013) -
Prospects for the development of distribution agro-food market infrastructure
за авторством: V. M. Tsikhanovska
Опубліковано: (2015)