Online retailers' management system of marketing commodity policy
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | A. Natorina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2018
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001055266 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Marketing Commodity Policy of Online-Retailers: Characterization and Trajectories of Development
за авторством: A. O. Natorina
Опубліковано: (2018) -
Online Customization of Retailers' Activities
за авторством: A. O. Natorina
Опубліковано: (2017) -
A Simulation Model of the Retailer's Response to Negative Online Buyer's Reviews and Comments
за авторством: A. O. Natorina
Опубліковано: (2020) -
The institutional component of the regulation of commodity circulation in the system of commodity markets markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
Analysis of Mathematical Methods and Models which are Used for the Process of Management of Commodity Stocks in Retail Trade
за авторством: Ivchenkova, H.Y., та інші
Опубліковано: (2015)