Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policies
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | Y. L. Hrinchenko, I. V. Robul, L. M. Zalubinska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2018
|
| Назва видання: | Economic innovations |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001060184 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Social media marketing influence on brand equity and impact on intention to buy in fashion marketing
за авторством: Y. V. Robul, та інші
Опубліковано: (2019) -
Marketing strategy of brand management
за авторством: D. S. Fayvishenko
Опубліковано: (2013) -
Evaluating the Strategic Positions of the Employer's Brand in the Retail Sector
за авторством: Yu. Yurchenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Positioning as an element of a city brand strategy: experience of Poland
за авторством: M. I. Pyrch
Опубліковано: (2015) -
Consumer behaviour regarding branded and non-branded goods on the mobile phone market: impact of experience, price and loyalty
за авторством: M. Slaba
Опубліковано: (2019)