Application of Procedural Generation Algorithms in Real-Time Game Strategy Environment Based on the MVC Concept
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | O. S. Bulgakova, V. V. Zosimov, A. V. Kudriavtsev |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Control Systems and Computers |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001389357 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Algorithmic modifications in procedural generation systems
за авторством: Bulgakova, O.S., та інші
Опубліковано: (2019) -
Algorithmic Modifications in Procedural Generation Systems
за авторством: A. S. Bulgakova, та інші
Опубліковано: (2019) -
Застосування архітектурного шаблону MVC у розробці ВЕБ ужитків
за авторством: Гнот, В., та інші
Опубліковано: (2011) -
The Method of Building a Network of Online Showcases on the Basis of the MVC Architecture
за авторством: O. I. Purskyi, та інші
Опубліковано: (2017) -
Experimental Verification of Internal Convergence of Iterative GMDH Algorithms
за авторством: Stepashko, V., та інші
Опубліковано: (2012)