Gamification of museum space in the aspect of typology of behavior of museum visitor
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | O. Zaichenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | City: history, culture, society |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000675471 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The "Museum Night" action as an example of effective communication with visitors (on the example of the Chernihiv Historical Museum by V. V. Tarnovsky)
за авторством: I. Synelnyk
Опубліковано: (2018) -
Gamification of Business Processes of HR Management
за авторством: I. O. Varis, та інші
Опубліковано: (2023) -
Museum representation of coevolutionary metamorphosis of the environment and behavior
за авторством: Yu. M. Chernobai
Опубліковано: (2020) -
Educational aspects of the communication of natural-historical museums
за авторством: O. S. Klymyshyn, та інші
Опубліковано: (2015) -
Information-analytical technology for monitoring the flow of visitors to the university
за авторством: V. Hrytsyk, та інші
Опубліковано: (2023)