Forming of marketing commodity politics of enterprise is in modern economic terms
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | O. O. Kalinichenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000691034 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The institutional component of the regulation of commodity circulation in the system of commodity markets markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Essence of the Impact of Investing in Commodity Innovates Modern Enterprise
за авторством: L. I. Telyshevska, та інші
Опубліковано: (2012) -
Features of analysis of commodity market trends and competitiveness of products in terms of a marketing-oriented management
за авторством: V. L. Piliushenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Methodology of forming mechanisms of integration of commodity markets as a development of economy
за авторством: B. V. Burkynskyi, та інші
Опубліковано: (2018) -
Reproductive function of commodity markets
за авторством: V. M. Lysiuk
Опубліковано: (2011)