Problems and prospects of development of advertisement are in system of marketing tool
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автор: | I. O. Poita |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000691042 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Problems and Prospects for the Development of Advertising Campaigns in Ukraine
за авторством: I. O. Liakh, та інші
Опубліковано: (2023) -
Trends and Prospects of Development of the Advertising-Communication Market of Ukraine
за авторством: T. S. Hlushchenko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Creative marketing as a tool of innovative development of the economy
за авторством: B. Dembowska, та інші
Опубліковано: (2021) -
The features and perspectives of development of the advertising market in Ukraine
за авторством: I. V. Muntian
Опубліковано: (2019) -
Social advertising in Ukraine: modern realities and prospects of development
за авторством: I. V. Muntian, та інші
Опубліковано: (2020)