Corporate culture of company like a part of spatial economics
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | O. M. Tkachuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000691044 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Economic Security of a Company in the Structure of the Mechanism of Corporate Control
за авторством: K. H. Serdiukov
Опубліковано: (2017) -
Typifying the Corporate Cultures of International Companies on the Basis of the OSAI Method
за авторством: N. H. Kaliuzhna, та інші
Опубліковано: (2023) -
Broadcasting the Values of Corporate Culture as a Tool of Forming the Company's Image
за авторством: D. S. Lifintsev
Опубліковано: (2014) -
Clustering of Countries According to National Cultural Features as a Tool for Developing the Corporate Culture of International Companies
за авторством: N. H. Kaliuzhna, та інші
Опубліковано: (2022) -
Contemporary Tools for Ensuring Economic Security of Corporate Cooperation with Foreign Companies
за авторством: K. S. Soloviova, та інші
Опубліковано: (2016)