The Contemporary Approaches to Forming the Methods for Evaluating the Efficiency of Business Process for Producing and Marketing of the Publishing and Printing Products
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | V. B. Bazyliuk, I. R. Bezpalko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000702911 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Prerequisites for Implementing and Ensuring the Efficiency of Marketing Audit at the Publishing and Printing Enterprises
за авторством: I. R. Bezpalko, та інші
Опубліковано: (2017) -
Approaches to the formation of principles and criteria for evaluating the impact of institutional factors on economic growth of the publishing and printing activities: national and regional aspect
за авторством: V. B. Bazyliuk
Опубліковано: (2016) -
Improvement of corporate governance of publishing and printing enterprises
за авторством: Ye. M. Palyha, та інші
Опубліковано: (2019) -
Informational and Communicational Aspects of Forming and Functioning Scientific Schools of Publishing and Printing Branch
за авторством: E. P. Semeniuk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Development Directions of Innovative Processes in Publishing and Printing Industry
за авторством: Ya. V. Kotliarevskyi, та інші
Опубліковано: (2015)