The Etymological Analysis of the Categories of "Need" and "Motive" in the Context of Managing the Behavior of Consumers in the Market for Sales of Cars
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Ye. S. Danylenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000702912 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Etymologically reconstruction of the concept "reincarnation"
за авторством: P. Kompaniiets
Опубліковано: (2013) -
On the Differences between the Categories of "Consumer" and "Customer" in the Sphere of Insurance Services
за авторством: L. V. Vremenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Characteristics of Decision-Making Factors on the Purchase of Private Cars Taking Account of the Motives and Needs of Customers
за авторством: Ye. S. Danylenko
Опубліковано: (2018) -
Technology for modeling the mechanism of reflective control of herd behavior of consumers in the sales markets
за авторством: Ja. N. Shumilo
Опубліковано: (2019) -
Relationship Between the Concepts of "Motivation" and "Motivating" in the System of Motivating the Staff of Enterprises
за авторством: Ye. Kuzmin, та інші
Опубліковано: (2015)