Developing the Activities of Informational and Emotional Impact on Target Groups to Improve the Enterprise's Image
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | D. V. Raiko, L. M. Tseitlin, N. O. Drobakha |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000702913 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Assessment in the linguistic conceptualization of emotions of the group of "Compassion"
за авторством: L. I. Nikolaienko
Опубліковано: (2016) -
Recognition of emotional expressions using the grouping crowdings of characteristic mimic states
за авторством: O. V. Barmak, та інші
Опубліковано: (2020) -
Features of emotional states in the area of legal activity
за авторством: Ye. V. Bilozorov
Опубліковано: (2017) -
Function Versus Emotion: Transformation of the Ballad in the Work of the New Generation Literary Group
за авторством: Ya. Tsymbal
Опубліковано: (2014) -
Development and Manifestations of Emotional Burnout Syndrome in Physicians
за авторством: V. V. Rovenska, та інші
Опубліковано: (2020)