Tutoring as a Component of the Shadow Education and Approaches to Its Assessment in Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | O. M. Khmelevska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Demography and social economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000709728 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The model of interaction between tutors and students in information-educational environment
за авторством: V. V. Chahovets, та інші
Опубліковано: (2015) -
Assessing the Level of Shadowing of the Labor Market of Ukraine as a Prerequisite for the Formation of Public Policy of its Deshadowing
за авторством: R. R. Avhustyn
Опубліковано: (2014) -
Causes and Backgrounds of the Shadow Economy in Ukraine, Approaches to Countering
за авторством: A. S. Jastrebova
Опубліковано: (2015) -
Essential methods of shadow economy estimation and its dynamics in Ukraine
за авторством: M. V. Leifura
Опубліковано: (2013) -
Methodical Approach to Assessing the Demand for Higher Education in Ukraine
за авторством: O. R. Kryvytska, та інші
Опубліковано: (2021)