The Consumer Market in Mediation of the Neo-Economic Processes of Reproduction of Human and Society
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | T. P. Yakhno, T. O. Husakovska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000719637 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Industrial Policy of Ukraine in Reflection of Changes of Consumer Market
за авторством: T. P. Yakhno, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Social Development of Ukraine in Reflection of the Current Status of the Consumer Market
за авторством: T. P. Yakhno, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Theoretical and Methodological Bases to Form the Parity of State Regulation of the National Economy and Market Self-Regulation
за авторством: T. P. Yakhno, та інші
Опубліковано: (2017) -
Theories of welfare as a theoretical basis for determining the essence of the modern consumer market
за авторством: T. P. Yakhno, та інші
Опубліковано: (2018) -
The neo-feudalism theory in the context ofcontemporary economic neo-Marxism
за авторством: M. Kyrchanov
Опубліковано: (2015)