The Customer-Oriented Approach as Precondition for the Competitiveness of Enterprise
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | I. O. Prodan, Yu. I. Riznyk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000719683 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of the Competitive Strategy of an Enterprise Based on the Customer-Oriented Approach
за авторством: K. V. Spytska, та інші
Опубліковано: (2021) -
Practical Aspects of the Use of Customer-Oriented Approach in Hotel Business
за авторством: V. S. Mazur
Опубліковано: (2018) -
Competitiveness of enterprise on principles of socially-oriental marketing
за авторством: L. O. Yuzyk
Опубліковано: (2009) -
Preconditions and Principles of Construction of Control System by the Providing of Custom Safety of Ukraine
за авторством: P. V. Pashko
Опубліковано: (2009) -
Lead Generation as a Tool for Developing Customer-Oriented Strategies of Network Enterprises
за авторством: N. S. Krasnokutska, та інші
Опубліковано: (2015)