The Organizational-Economic Foundations of the Market Launch of a New Product
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | E. I. Reshetnjak, V. I. Krasnolutskij |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000719686 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Marketing Testing of Market Launch of the New Food Products (Muffins)
за авторством: O. M. Priadko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Developing the Organizational-Economic Foundations for Operation of Milk Producers in the Market
за авторством: O. V. Binert
Опубліковано: (2016) -
The Theoretical Foundations of the Organizational-Economic Mechanism for the Functioning and Development of the Internal Labor Market
за авторством: K. O. Chakalova
Опубліковано: (2017) -
Strength of Composite Transport and Launch Container for Rocket Launch
за авторством: K. V. Avramov, та інші
Опубліковано: (2023) -
Organizational and economic foundations of agrarian field development
за авторством: O. Shubalyi, та інші
Опубліковано: (2016)