The Normative Provision of the Marketing Communications in the Tourism Sphere
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | K. H. Naumik-Hladka |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000719688 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
State Regulation of the Development of the Sphere of Communication Activities in the Economic Security System of Ukraine
за авторством: K. H. Naumik-Hladka
Опубліковано: (2015) -
Theoretical and Methodological Basis of the State Regulation of the Sphere of Communicative Activity
за авторством: K. H. Naumik
Опубліковано: (2013) -
Motivational Potential in the Development of Ethnographic Tourism in Kharkiv Region
за авторством: K. H. Naumik-Hladka, та інші
Опубліковано: (2019) -
Market provision of recreation and tourism system
за авторством: T. A. Riabova
Опубліковано: (2012) -
Peculiarities of Developing the Complex of Marketing Communications in Tourism Organizations
за авторством: K. A. Korzhenko
Опубліковано: (2016)