The Marketing System of Formation of Competitiveness of the Agrarian Enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | Yu. I. Danko, K. V. Bliumska-Danko, A. V. Halynska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000719691 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Innovative Approaches to Ensuring the Competitiveness of Small Agricultural Enterprises
за авторством: Yu. I. Danko
Опубліковано: (2016) -
The Formation of the Value-Added Chain of Agrarian Enterprise
за авторством: V. M. Marchenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Competitiveness of financial inspectors at agrarian enterprises and measures increase it
за авторством: O. Klokar
Опубліковано: (2016) -
The marketing strategy substantiation of the market type agrarian enterprise development
за авторством: O. V. Yevtushok, та інші
Опубліковано: (2018) -
Competitive basis of rural territories' sustainable development
за авторством: Yu. I. Danko
Опубліковано: (2017)