Online Customization of Retailers' Activities
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | A. O. Natorina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000722880 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Online retailers' management system of marketing commodity policy
за авторством: A. Natorina
Опубліковано: (2018) -
The Marketing Commodity Policy of Online-Retailers: Characterization and Trajectories of Development
за авторством: A. O. Natorina
Опубліковано: (2018) -
A Simulation Model of the Retailer's Response to Negative Online Buyer's Reviews and Comments
за авторством: A. O. Natorina
Опубліковано: (2020) -
Monitoring Trends and Analyzing Determinants of the Retailers Development in Ukraine
за авторством: A. O. Natorina
Опубліковано: (2016) -
Innovative Development of the Retail Trading Network and Ways to Improve the Customer Service
за авторством: A. S. Diadin
Опубліковано: (2014)