Branding as an Element of the Strategy of Social and Economic Development of the City
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | N. V. Bielikova, V. V. Hretska-Myrhorodska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | The problems of economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000722896 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Positioning as an element of a city brand strategy: experience of Poland
за авторством: M. I. Pyrch
Опубліковано: (2015) -
The Conceptions of a Socially Oriented Economy and Conductive Approach as Contensive Basis for Public Policy in the Sphere of Local Socio-Economic Development
за авторством: V. V. Hretska-Myrhorodska, та інші
Опубліковано: (2019) -
Peculiarities of Branding as an Instrument of Strategizing the Socio-Economic Development of Territories
за авторством: N. M. Lysytsia, та інші
Опубліковано: (2018) -
Brand Management Strategies as Components of Brand Management
за авторством: V. I. Troian, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Issues and Development Prospects for City Branding in Ukraine
за авторством: A. A. Melnikova
Опубліковано: (2015)