Development of Communication Strategies for the Marketing of Electronic Banking Services for Individuals
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | N. V. Dunas |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000722923 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Banking Institution's Strategy on the Deposit Services Market
за авторством: N. P. Drebot, та інші
Опубліковано: (2008) -
Self-regulation of the credit services market for individuals
за авторством: S. V. Volosovych, та інші
Опубліковано: (2016) -
Bank marketing at the present Ukrainian banking services market
за авторством: Shlafman, N., та інші
Опубліковано: (2016) -
Bank marketing at the present Ukrainian banking services market
за авторством: N. Shlafman, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Modern Approaches to Estimating of Collateral in the Market of Mortgage Bank Crediting
за авторством: N. V. Dunas
Опубліковано: (2018)