The Prerequisites for Implementing and Ensuring the Efficiency of Marketing Audit at the Publishing and Printing Enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | I. R. Bezpalko, V. B. Bazyliuk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000728281 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Contemporary Approaches to Forming the Methods for Evaluating the Efficiency of Business Process for Producing and Marketing of the Publishing and Printing Products
за авторством: V. B. Bazyliuk, та інші
Опубліковано: (2017) -
Improvement of corporate governance of publishing and printing enterprises
за авторством: Ye. M. Palyha, та інші
Опубліковано: (2019) -
Implementation of environmental audit to the system of ensuring investments of agricultural enterprises
за авторством: M. Kocherha
Опубліковано: (2011) -
Approaches to the formation of principles and criteria for evaluating the impact of institutional factors on economic growth of the publishing and printing activities: national and regional aspect
за авторством: V. B. Bazyliuk
Опубліковано: (2016) -
PREREQUISITES FOR ENSURING ENERGY AUTONOMY AQUACULTURE ENTERPRISES
за авторством: Chetveryk, H., та інші
Опубліковано: (2023)