The Methodical Aspects of Formation of Trusting Relationship between Enterprise and Stakeholders
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | L. V. Bazalieva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000728891 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Factors in the Formation of Trust Relationships in the Network of Stakeholders
за авторством: L. V. Bazalieva
Опубліковано: (2020) -
Trust Marketing in the Stakeholder Network: Mechanism, Sources and Process of Forming Trust Relationships
за авторством: L. V. Bazaliieva
Опубліковано: (2021) -
Building stakeholders' trust through key
за авторством: O. Derevyanko
Опубліковано: (2013) -
Structural-Analytical Substantiation of Relationships and Conditions to Ensure a Harmonized Interaction between Stakeholders in the Regional Economy
за авторством: V. I. Vartsaba
Опубліковано: (2015) -
Harmonizing the Interests of Transport Enterprises' Stakeholders: the Regulatory-Legal Aspect
за авторством: O. V. Strielkov
Опубліковано: (2018)