The Service for the Customers of Coal Products in the Context of the Conception of Relationship Marketing
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | N. V. Trushkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000728897 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Comprehensive approach to the organization of customer service processes for coal enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2018) -
Formation of the System of Contractual Relationships between the Coal-Mining Enterprise and Consumers of Coal Products
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2017) -
Improvement of marketing of coal mining enterprises considering instability in demand for coal
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2015) -
Evaluating the effectiveness of marketing activities of coal mines
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2016) -
The Current State and Prospects of Banking Innovations in the Context of Improving the Quality of Customer Service
за авторством: Ye. Volokhata
Опубліковано: (2021)