The Online Marketing Research on the Factors of Competitiveness of Enterprises in the Computer Accessory Market
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | O. I. Yashkina, A. V. Melnyk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000728898 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The concept of forming the system of marketing research of engineering enterprise`s innovations
за авторством: M. Oklander, та інші
Опубліковано: (2013) -
Twitter as an element of online marketing
за авторством: N. R. Kordzaia
Опубліковано: (2016) -
A Marketing Research of Competitive Advantages of Enterprises in the Chemical Solvents Market
за авторством: M. S. Rakhman, та інші
Опубліковано: (2015) -
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
National system of strategic marketing researches of scientific and technological development
за авторством: O. Yashkina
Опубліковано: (2013)