The Formation of the Components of a Marketing Adaptation Mechanism for Enterprise Development
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | V. L. Derevlov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000728899 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strengthening the Positions of Ukrainian Dairy Producers in Foreign Markets in the Context of Adaptability of Enterprises of the Branch
за авторством: N. V. Vasiutkina, та інші
Опубліковано: (2018) -
Formation of an Adaptive Strategic Planning Mechanism for Transport Enterprises
за авторством: S. B. Maksymov
Опубліковано: (2022) -
The Marketing Communications as a Component of the Enterprise's Marketing Policy in the International Market
за авторством: L. V. Novikova, та інші
Опубліковано: (2018) -
Modernization of Theoretical Components of Managing Adaptive Changes in an Enterprise
за авторством: R. V. Hrinchenko
Опубліковано: (2018) -
Formation of the Innovation Component of Marketing Technologies of Enterprises That Produce Mineral Waters
за авторством: O. S. Holodniuk
Опубліковано: (2014)