The Role of Marketing Research in Improving the Efficiency of Enterprise's Relationships with Partners
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | M. I. Us |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000728900 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Ensuring the Efficiency of Enterprise's Partnerships on the Basis of Evaluation of Partners
за авторством: M. I. Us
Опубліковано: (2014) -
Segmentation and Choice of Partners of an Enterprise in the Process of Marketing Activities
за авторством: M. I. Us
Опубліковано: (2019) -
Antimonopoly Policy in the Sphere of Partner Relationship Management
за авторством: N. V. Butenko
Опубліковано: (2015) -
Study of Marketing of Partner Relations as an Instrument of Enterprise Strategic Management
за авторством: T. A. Koval, та інші
Опубліковано: (2014) -
Modeling the relationship between urban MCE and partners (taking into account exsting economic competence
за авторством: M. V. Melnykova, та інші
Опубліковано: (2015)