The assessment of implementation level of e-learning in Ukrainian higher educational institutions by analyzing their web-resources: theoretical aspects of sociological analysis
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | M. A. Folomieiev, K. H. Yatsura, V. I. Kryzhanivska, A. O. Zhovnir, D. M. Trempolets |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Ukrainian Society |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000740801 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
From resistance to readiness: a multidimensional analysis of e-learning in higher education
за авторством: M. Zine, та інші
Опубліковано: (2024) -
Theoretical principles of use of ontologies for semantization of the Web resources
за авторством: Yu. V. Rohushyna
Опубліковано: (2018) -
Theoretical principles of use of ontologies for semantization of the Web resources
за авторством: Rogushina, J.V.
Опубліковано: (2018) -
Implementing quality assurance practices in teaching machine learning in higher education
за авторством: Y. Chemlal, та інші
Опубліковано: (2023) -
Theoretical Validization at Different Levels of Sociological Investigation
за авторством: S. Dembitskij
Опубліковано: (2010)