Transformation of Approaches to Marketing Management of Enterprises of the Agro-Industrial Complex in Conditions of Digitalization
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | L. B. Hnatyshyn, L. S. Dranus, O. S. Prokopyshyn, N. V. Trushkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001395471 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Digital Transformation of the Logistics Management System of Agrarian Enterprises
за авторством: L. B. Hnatyshyn, та інші
Опубліковано: (2021) -
Innovative Marketing as a Tool for Management of Innovation Development of Agro-Industrial Complex
за авторством: V. V. Hotra
Опубліковано: (2015) -
Strategic Management of Industrial Enterprises in the Context of Digital Transformation: A Scientific and Theoretical Approach
за авторством: I. O. Chobitok
Опубліковано: (2022) -
Conception of the Economic-Mathematical Modeling in Management of Innovation Processes of the Processing Enterprises of the Agro-Industrial Complex
за авторством: V. O. Babenko
Опубліковано: (2014) -
Foreign economic aspects in the improvement of relations between agro-industrial complex enterprises
за авторством: L. M. Berezina
Опубліковано: (2011)