The Theoretical Prerequisites for the Emergence of Interactive Marketing in the System of Management of Cross-Border Economic Cooperation
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | K. V. Hehedosh |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000750624 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing management in the system of cross-border Euroregional cooperation
за авторством: K. V. Hehedosh
Опубліковано: (2018) -
Euro-regional cooperation in the system of cross-border cooperation
за авторством: N. A. Mikula, та інші
Опубліковано: (2014) -
Mechanisms of management structures cooperation in cross-border space
за авторством: O. B. Tsisinska
Опубліковано: (2015) -
Cross-border cooperation in the context of regional economic policy
за авторством: O. S. Tovkanets
Опубліковано: (2014) -
Essence of socio-economic efficiency of cross-border cooperation
за авторством: V. V. Markovych
Опубліковано: (2014)