The Process Approach to Defining and Classifying the Marketing Costs of Trade Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | H. V. Stoliarchuk, Ye. V. Lutsyshyna |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000750625 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Managing Transaction Costs of Trade Enterprises with the use of the Process Approach
за авторством: H. V. Stoliarchuk, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Accounting Interpretation of the Costs of Marketing Activities of Trading Enterprise
за авторством: H. R. Verzilova
Опубліковано: (2020) -
Complexation of Indicators of Expenditures on Business Processes of Goods Distribution through Retail Trade Enterprises
за авторством: H. V. Stoliarchuk
Опубліковано: (2015) -
The Accounting and Procedure for Inclusion of the Cost of Transport Services in the Operating Costs of Trading Enterprises of the Retail Market of Oil Products
за авторством: H. V. Mulinska
Опубліковано: (2018) -
Simulation of Advertising Costs on Electronic Trade Market
за авторством: O. I. Purskyi, та інші
Опубліковано: (2015)