The Development of Internal Market as a Way to Enhance the National Competitiveness
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | L. M. Zhukova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000773508 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Goals of Sustainable Development as a Condition for Enhancing the International Competitiveness of Countries
за авторством: V. M. Pasenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Formation of a Positive International Image of Country as a Means of Enhancing Competitiveness
за авторством: L. V. Novikova, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Staff Development as a Means of Enhancing the Enterprise Competitiveness
за авторством: L. O. Zaitseva
Опубліковано: (2017) -
The Marketing Strategies for Forming a Competitive Brand in International Markets
за авторством: V. V. Ivaniienko, та інші
Опубліковано: (2022) -
The Modern Tendencies of Development of Competition and Monopolization in the National Insurance Market
за авторством: L. V. Vremenko, та інші
Опубліковано: (2019)