The Theoretical Aspects of Controlling of Marketing in Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | I. S. Liakh |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000773539 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Theoretical Aspects of the Market Valuation of Enterprise in the Process of Its Restructuring
за авторством: E. I. Reshetnjak, та інші
Опубліковано: (2017) -
Managing Enterprise Innovation Development on the Basis of Controlling: Theoretical Aspect
за авторством: Yu. Aloshyn
Опубліковано: (2014) -
Theoretical Aspects of the Forming of Market Value of Shares of the Ukrainian Enterprises
за авторством: Ye. Aloshyna
Опубліковано: (2009) -
Formation of Complex Value of Enterprise Based on Digital Marketing: The Theoretical Aspects
за авторством: O. I. Kononov
Опубліковано: (2022) -
Theoretical and Methodological Aspects of Forming the Marketing Policy at Enterprises on the Market of Meat and Meat Products
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2015)